دانلود تلاوت های استاد محمد رضا شجریان

دانلود تلاوت های استاد محمد رضا شجریان

 

دانلود تلاوت های آقای شجریان

برای دانلود بر روی لینک ها کلیک کنید.

انعام-31 تا 41

بلد

فجر

فتــــــح

قصـص 1 تا 28

قصـص 17 تا 20

قصـص 15 تا 44

 

 




:: موضوعات مرتبط: قرآن و عترت , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : دکتر م معروف . پوریا تمسکنی
تاریخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1394/4/5/tajary - - گفته است :
* ضدیت با اسلام توسط خواننده ربنا!

ـ در ایام ماه مبارک رمضان امسال که رسانه ملی در اقدامی نیکو و پسندیده و با توجه به هجمه‌هایی که برخی رسانه‌های داخلی و خارجی ایجاد کردند، دعای ربنای شجریان از شبکه های‌رادیو و تلویزیون پخش نشد، شاید خیلی‌ها دلتنگ شنیدن این دعا بنا بر عادت سالهای قبل شدند.
اما اینک همان افراد با اطلاع از مواضع ضد اسلامی شجریان نه تنها دیگر دلتنگ شنیدن ربنا باصدای این خواننده نخواهند بود بلکه به مسئولان رسانه ملی هم به خاطر عدم پخش این دعا با صدای یک فرد اسلام ستیز دستمریزاد خواهند گفت.
اما حکایت موضع گیری شجریان علیه اسلام از آنجا شروع شد که «بیژن فرهودی» خبرنگار صدای آمریکا در تاریخ 30 مهر ماه سال جاری - 22 اکتبر - به سراغ محمدرضا شجریان رفت تا این بار هم همچون دفعات قبل بتواند از این خواننده فتنه به نفع مقاصد ضد ایرانی خود بهره‌جویی کند ولی گویا جناب شجریان گوی سبقت را از مجری برنامه ربود و این بار نه تنها جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و معیارهای شناخته شده ملی و دینی بلکه اصل اساس 1400 ساله اسلام را هدف کینه توزی خود قرار داد.
فرهودی مجری صدای شیطان بزرگ با ذکر این مقدمه که «گزارش بازرس ویژه سازمان ملل آقای «احمد شهید» در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران نشان می‌دهد که حکومت ایران در دو سال اخیر با هنرمندان چپ افتاده است»، نظر شجریان را در این باره جویا شد و شجریان پاسخ داد: «به طور کلی این نظام و این حکومت ذاتا می‌خواهد همه چیز در اختیارش باشد، این نظام می‌خواهد همه چیز را به طور صد درصد زیر سلطه خود داشته باشد و اگر یک بخشی از حکومت نخواهد که با آنها باشد همه آن بخش زیر سؤال می‌رود و می‌گویند که این مورد دارد و جلویش را می‌گیرند و اگر یک نفر پایش را از گلیم خود درازتر کند ـ از نظر آنها ـ مشکلات زیادی سر راهش قرار می‌دهند، اینها هرگز با هنر کنار نمی‌آیند، هرگز و هرگز !!! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدن. باز هم نخواهند آمد، موسیقی هم مانند خیلی از هنرها نمی‌تواند در خدمت اینها باشد.»
محمد رضا شجریان که پیش از این دعای ربنای او میهمان سفره های افطار مردم مسلمان ایران بود و همچنین با انتشار دو آلبوم تلاوت قرآن مجید خود را یک مسلمان معتقد به اسلام نشان داده بود اینک اما با این اظهارات نشان داد که انتقاد مکرر او از مسئولان و ابراز نارضایتی او از نظام جمهوری اسلامی، بهانه‌ای بیش نبوده و مشکل اصلی او با اساس اسلام به عنوان یک مکتب آسمانی است.
محمد رضا شجریان که فرزند پدری است قاری قرآن و معتقد و متدین به اسلام، و متولد شهر مشهد مقدس است و به قول خودش بیشتر دوران کودکی و نوجوانیش را در پای جلسات قرآن پدر در مشهد گذرانده است، با تصریح به «کنار نیامدن 1400 ساله اسلام با هنر» انگشت اتهام را به سمت مبانی اسلامی می‌گیرد و پرده از درونیات ضد اسلامی خود بر می‌دارد و همچون سایر مدعیان روشنفکری از جمله شیرین عبادی، علی افشاری،گنجی،سازگارا، فریبا داودی مهاجر،حقیقت جو و . . . که روزگاری در سایه نظام اسلامی ایران بستر رشد و مسیر پیشرفت را طی کرده و به یکباره به دامان غرب گریختند، اینک شجریان نیز همان راه به ترکستان را در پیش گرفته و با ادعای میهن پرستی، نمایش خیانت به وطن ایرانی – اسلامی خود را در اروپا و آمریکا جار می‌زند و دلخوش

/weblog/file/img/m.jpg
سوگند در تاریخ : 1393/5/19/7 - - گفته است :
عااااااااااااالی

/weblog/file/img/m.jpg
سوگند در تاریخ : 1393/5/19/tajary - - گفته است :
بسیار دلنشین

/weblog/file/img/m.jpg
پشمک در تاریخ : 1393/1/18/tajary - - گفته است :
بهترین استاد جهان منم که عاشقشم

/weblog/file/img/m.jpg
مهران تراب در تاریخ : 1392/12/13/tajary - - گفته است :
فوق العاده است سلطان آواز این قدر زیبا قرآن می خواند با تشکر از شما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: